Navn Institution
Andreas Lieberoth Danish School of Education (DPU)
Aarhus University og Interacting Minds Center (IMC)
Aarhus University
Andreas Lindenskov Tamborg Københavns Professionshøjskole/
Aalborg Universitet København
Ane Qvortrup Syddansk Universitet
Anette Dalsgaard University College Lillebælt
Anne-Mette Nortvig Professionshøjskolen Absalon
Arnt Louw Center for Ungdomsforkning, Aalborg Universitet
Bent B. Andresen Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse (DPU) ved Aarhus Universitet
Birgitte Holm Sørensen Institut for læring og filosofi, Aalborg Universitet
Bjarke Lindsø Andersen Absalon, Adjunkt
Camilla Finsterbach Kaup Aalborg Universitet
Carsten Jessen Aarhus Universitet
Cathrine Hasse Aarhus Universitet, Campus Emdrup, DPU
Charlotte Skott Professionshøjskolen UCC, afdelingen for forskning og udvikling
Christian Wahl Professionshøjskolen UCN
Christina Højlund VIA University College
Connie Svabo SDU
Daniella Tasic Hansen Det Nationale VidenCenter for e-læring, eVidenCenter, AABC
Dorthe Carlsen UC Syd
Elisa Nadire Caeli DPU / Danish School of Education, Aarhus Universitet
Erik Arendal Aarhus Universitet, Rådgivnings- og støtteenheden
Eva Marie Ottow STIL
Frank Støvelbæk UCC
Hanne Fie Rasmussen UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Helene Ratner DPU, Aarhus Universitet
Helle Bundgaard Svendsen VIA University College
Helle Mathiasen Københavns Universitet
Helle Rootzén DTU, Leder af LearnT
Henrik Helms Docent
Henrik Kasch DPU, Århus, UCN
Inger-Marie F. Christensen Institut for Design og Kommunikation, SDU
Jacob Davidsen eLearning Lab – Center for User Driven Innovation, Learning and Design – Aalborg universitet
Jakob Fenger Læreruddannelsen Aalborg, UCN
Jan Normann Psykologisk Institut, Aarhus Universitet
Jens Jørgen Hansen Institut for Design og Kommunikation, Syddansk Universitet
Jeppe Bundsgaard DPU, Aarhus Universitet
Jeppe Egendal VIA University College
Jesper Juellund Jensen Institut for Skole og Læring, Professionshøjskolen Metropol
Jesper Tække Aarhus Universitet, Institut for kommunikation og kultur center for internetforskning
Jette Aabo Frydendahl VIA University College, EVU, PBU
Jonas Dreyøe Aalborg Universitet og KP
Josephine Steen STIL
Julie Buhl-Wiggers CBS
Jørgen Lerche Nielsen RUC
Karen Lund DPU Aarhus Universitet
Karin levinsen Aalborg Universitet, København
Karsten Gynther University College Sjælland
Kasper Munk Department of Digitalization, Copenhagen Business School
Katrine Lindvig Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet
Keld Skovmand UC Lillebælt
Kirsten Drotner DREAM/Syddansk Universitet
Klaus Thestrup Center for Undervisningsudvikling og Digitale Medier
Aarhus Universitet
Lars Birch Andreasen Aalborg Universitet ForskningsLab: It og Læringsdesign (ILD) Institut for Læring og Filosofi A.C. Meyers Vænge 15 2450 København SV
Laura Mørk Emtoft professionshøjskolen Absalon
Lena Lindenskov Afdeling for Fagdidaktik, DPU Aarhus Universitet
Lilian Rohde UCC
Lillian Buus VIA
Lone Dirckinck-Holmfeld eLearning Lab, Institut for Kommunikation, Aalborg Universitet
Mads Middelboe Rehder Københavns Professionshøjskole
Magda Pischetola ITU
Marianne Georgsen Professionshøjskolen UCN
Marianne Riis Professionshøjskolen Absalon
Marie Falkesgaard Slot Læremiddel.dk, Forskning og Udvikling UCL
Michael Lund-Larsen Det Nationale VidenCenter for e-læring, eVidenCenter, AABC
Mikala Hansbøl UCL
Mikkel Godsk Aarhus Universitet
Mikkel Hjort Via University College
Morten Misfeldt Aalborg universitet københavn
Nikolaj Frydensbjerg Elf SDU
Ole Christensen Professionshøjskolen UCC
Ole Sejer Iversen Aarhus Universitet
Ove Christensen University College Sjælland (UCSJ)
Peter Holmboe UC SYD
Peter Jespersen Institut for Skole og Læring på Metropol
Rasmus Fink Lorentzen VIA UC, læreruddannelsen i Aarhus
Rasmus Leth Jørnø UCSJ
Rene B. Christiansen University College Sjælland
Rikke Ørngreen Aalborg Universitet, København
Roland Hachmann Videnscenter for Almen Pædagogik og Formidling
Udvikling og forksning
University College Syddanmark
Rune Hansen UC Syddanmark
Simon Skov Fougt Professionshøjskolen Metropol
Steen Søndergaard Professionshøjskolen UCC
Stefan Ting Graf Læremiddel.dk, UCL
Stephen Alstrup Københavns Universitet
Stig Gissel UCL og SDU, Center for anvendt skoleforskning
Stine Ejsing-Duun Aalborg Universitet
Stine Liv Johansen Aarhus Universitet
Institut for Kommunikation og Kultur
Stinus Storm Mikkelsen University College Lillebælt
Susanne Dau University College Nordjylland
Søren Lundsgaard Jørgensen eVidenCenter
Søren Pjengaard UCN. Læreruddannelsen
Søren Smidt Professionshøjskolen UCC
Thilde Emilie Møller Københavns Professionshøjskole
Thomas Enemark Lundtofte Syddansk Universitet
Thomas Illum Hansen University College Lillebælt
Thomas Kjærgaard UCN/AAU Læreruddannelsen
Thomas R. S. Albrechtsen UC Syd, Leder af Forskningsprogram for Dagtilbud og Skole
Thomas Ryberg AAU
Thorkild Hanghøj Aalborg Universitet – København
Ulla Konnerup Aalborg Universitet, Institut for kommunikation og psykologi
Ulla Lunde Ringtved Technology, University College Nordjylland
Vibe Aarkrog DPU Aarhus Universitet
Vibeke Schrøder Forskning og udvikling, professionshøjskolen ucc